Nákupný košík

Doprava ZADARMO pre objednávky nad 100 €

Kontakt / Zákaznická podpora

Časté otázky a odpovedi

Kde získam informácie či je tovar na sklade?

Na stránke produktu vidíte vedľa ceny uvedenú informáci, aj či je tovar skladom, prípadne s počtom dní, do kedy sme schopní tovar naskladniť.

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

Doručenie tovaru trvá 1-2 dni, v prípade tovaru na sklade, v nech pridajú tovar na externom sklade 1-2 dni od naskladnenia.

Môžem zmeniť obsah a počty kusov v objednávke?

Áno. Obsah objednávky môžete pozmeniť a dopĺňať o ďalšie tovary až do doby spracovania Vašej objednávky. V predstihu nám pošlite e-mail so zmenami (vždy uveďte vaše číslo objednávky) na podpora@krytaren.sk

Môžem si dohodnúť pevný dátum doručenia?

Áno. Objednané výrobky môžeme bezplatne skladovať až do požadovaného termínu (maximálne do 3 mesiacov). Upozorňujeme, že táto služba sa nevzťahuje na tovar objednaný s platbou na dobierku, ale iba na objednávky s platbou vopred.

Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér alebo výdajné miesto Vás bude kontaktovať a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej adresy. Raz môžete bezplatne zmeniť doručovaciu adresu, ak nebudete na mieste dodacej adresy v deň príchodu kuriéra.

Každý tovar je pred odoslaním vizuálne skontrolovaný. V prípade doručenia viditeľne poškodenej zásielky tovaru nepřebírtejte a kontaktujte nás prosím e-mailom: podpora@krytaren.sk pre riešenie situácie.

Doprava ZADARMO

pre objednávky nad 100 €

100% bezpečný nákup

Prevodom / kartou / dobierkou

Jednoduchá výmena

do 30 dní

Záruka dva roky

na všetky produkty